Thursday 10 July 2008

Astetta parempi virtuaalihevosblogi?

En tiedä mistä aloittaa. Kai sitä on kerrottava, kuka minä olen ja miksi tätä teen, kuten kaikki muutkin bloggaajat. Näin heti alkuun on hyvä varmaan sanoa, että minut pakotettiin tähän, apua! En edes pidä päiväkirjan tai blogin kirjoittamisesta, mutta kun virtuaalimaailman arvostetuin henkilö ja VRL:n omistaja, Feanaro, pakottaa pyytää pistämään blogin pystyyn, eipä siinä kai muu auta kun rekisteröityä Bloggeriin ja alkaa kirjoittamaan.

Rakastan itsestäni puhumista, joten siitä on varmaan hyvä aloittaa? Olen ollut virtuaalimaailmassa kauan. Liiankin kauan, jos minulta kysytään. Tämä on kuitenkin sellainen juttu, josta en ole päässyt kulumallakaan eroon.En ole koskaan virallisesti lopettanut, vaan olen valunut jonkinlaiseen hiljaiselon puolelle, jota vietän tälläkin hetkellä. 

Pyörin lähinnä ht.netissä eli hevostalli.netissä, jonka virtuaalipalstaa olen selaillut noin viitisen vuotta? En kuitenkaan ollut sielä vielä silloin, kun se oli nuortennurkan yhteydessä. Ht.netin kautta olen tavannut monia mahtavia kavereita ja ihmisiä, jotka vaikuttavat yhä elämässäni, virtuaalihevostelun ulkopuolellakin. Vaikutan nykyisessä "hallituksessa" ja kantakirjat ovat olleet aina "se" juttu mulle, niiden takia varmasti vieläkin olen näissä virtuaalipiireissä mukana. 

Myönnettäköön, että piirtämisinnostuksen myötä olen innostunut hankkimaan pari virtuaalihevosta. Ne ovat vielä "työn alla" ja tottakai suvuttomia. Olen aina kannattanut "omia" sukulinjojani, tosin arvostan myös niitä jotka viitsivät vaalia vuosia vanhoja sukulinjoja ja hevosia, joilla on kymmenen polvea sukua takanaan. Tosin itse omistin erään RBSH-orin, joka on vaikuttanut paljon nykyaikana pakastesperman kautta ja stiinulle lahjoitin eräästä vanhasta oristani viisi erää, vaikka ori ei virallisesti olekaan kuollut.

Miksi sitten kirjoitan tätä blogia? Virtuaalihevosblogeja kun tuntuu tulevan viimeaikoina pihalle kuin sieniä Amsterdamissa. Noh, eräs henkilö sanoi, että minulla on "niin kiero huumorintaju" ja olen "verbaalisesti lahjakas" sekä muita mehukkaampi! Sitten huomasinkin olevani Bloggerissa rekisteröitymässä ja tässä sitä ollaan. Seuraava kirjoitus koskee sitten jo enemmän virtuaalimaailman tapahtumia ja vähemmän minua. Ehkä. Jos mua sattuu huvittamaan. Ensi kertaa odotellessa...

- MS Anonyymi

No comments: